opc_loader

Betreft de bezorging

  • Wij bezorgen onze producten in heel Nederland en in het buitenland.
  • Bestellingen worden bezorgd op maandag t/m zaterdag.
  • Bezorgtijden tussen 09.00 en 18.00 uur.
  • In drukke perioden, zoals bijvoorbeeld rond de feestdagen, kan het voorkomen dat uw product 's avonds wordt bezorgd.


Voor levering binnen Nederland wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute en bezorgtijd bepaald. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.


Status van uw bestelling

Wij houden u graag op de hoogte van uw bestelling. Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail.

Als uw zending gereed is voor transport melden wij de zending aan, u ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Indien u voor 17.00 bestelt, heeft u de artikelen de volgende dag in huis. Urnen, strooikokers en assieraden worden doorgaans binnen 1-4 werkdagen geleverd. Indien er op een product een andere levertijd van toepassing is, zullen wij u daar over inlichten. Bent u tussentijds benieuwd naar de status van uw order dan kunt u ons bellen op 010–7631999 of mailen via info@overlijdenswinkel.nl.

Bezorging aan huis

Als het pakket ons magazijn heeft verlaten volgt u het pakket via de track-and-trace link op de website van onze vervoerder.

Pakket niet ontvangen?

Heeft u uw pakket niet ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Hieronder een paar belangrijke stappen die u kunt volgen om te achterhalen waar uw zending is.

1. Controleer de track-and-trace code: In de verzendbevestiging vindt u uw persoonlijke track-and-trace code. Misschien is het tijdvak van uw zending verschoven.

2. Controleer het bezorgadres: Heeft u het juiste bezorgadres ingevuld?

3. Controleer uw brievenbus: Heeft u een niet thuis bericht ontvangen? Dan hebben wij het pakket weer mee genomen en heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Heeft u de volgende werkdag nog niets gehoord neemt u dan contact met ons op, wij helpen u dan graag verder.

Bent u niet thuis?

Als de bezorger bij u voor de deur staat en u bent niet thuis? Geen probleem. Onze bezorgers laten een niet-thuis briefje achter zodat u een nieuwe afspraak kunt maken met onze vervoerder.